see me driving in my car


Torgny Melins är i final i dansbandskampen ♥
De senaste dagarna har jag haft lite svårt att hitta något att lyssna på det har blivit typ de här. Det är fan skittrist att lyssna på samma låtar varenda satikans dag. Jag har t.o.m börjat bläddra igenom "what's new" som kommer upp när man startar spotify. Tyvärr hittar jag oftast inget där. Inget långvarigt. Vad fasiken ska jag lyssna på?
För sådär 40 minuter sedan bokade vi skidresa också förresten ihh. åhhh ehhh ahhhh hehehehe mmmmmm. Det ska bli SÅHÄR kul.
Senaste veckan har jag vid flertalet svinisdiskussioner nämnt att jag aldrig blir sjuk. Hatare, nu har jag ont i halsen. Har druckit kolloidalt silver. Ja det heter kolloidalt. Jag har kollat på flaskan.
Jag och mamma var på ikea idag och skaffade ett nytt täcke till mig. Det varmaste dom hade tror jag hehe. Längtar efter att få testa det

PS. Hoppas på den här killen i robinson i år. Mest för att han är cool nog att vara med i mensa.

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Haha juste, det där silverjoxet kommer jag ihåg! LYSSNA PÅ HOTKORV FÖR DET GJORDE JAG FÖRUT IDAG

2009-12-06 @ 00:29:35
URL: http://stormsvala.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0