bit för bit igen

har lyssnat på kent i några dagar nu. tre kanske. eller fyra. tre och en halv. tycker skivan i helhet är bra men jag saknar nån lite mer uptempo. och vad ska ersätta mannen i vita hatten och 747 som avslutningslåt? 18:29-4 kanske?
förresten har mamma skaffat en tvål som luktar gammalt mögligt hus. hela toaletten luktar så. asäckligt. jag luktar så om händer nu! ASÄCKLIGT :( tänker slänga den imorgon fyfan

alla flugorna är trötta nu. dom flyger inte ens om man närmar sig med fingret. dom bara går fram. dom är SLUT

Kommentarer
Postat av: Rebecka

18:29-4 är knäpp. I natt drömde jag att jag var med i något slags musikquiz och istället för att ställa frågor gav de en ledtrådar. Svaret på en av dem var i alla fall den låten. Hatälskar fortfarande sjukhus.



Du! Vad gör du imorn? Jag har ingen skola då och det kommer kanske en läskig gubbe/tant och donar i badrummet :( (Jag vill inte vara själv och behöva kallprata och sånt).

2009-11-09 @ 00:40:29
URL: http://stormsvala.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0