har börjat få långa naglar måste klippa dom

har ont i lite tänder käke och huvud. jag kanske borde sova bort det nu tänker jag. för någon dag sedan hörde jag hej jag är en förvirrad tjej som skriver hej på radion. i mammas nya kille. hon är en bra tjej.
idag har jag varit trött på mamma och trött på mig. eller det är jag ju fortfarande.
försökte skriva till sean på andra sidan jorden också. men internet klarade inte det. jo nu fick jag fan nåt tillbaka.
satt på wikipedia och tänkte leta upp ett dagens ord, men jag orkade inte hitta ett.
amir ska bli brunett. nääää han har bara ett down

Kommentarer
Postat av: Rebecka (ny bloggadress)

"Ja är ja och nej är nej, men ibland är det tvärtom och det är bara killar som vet när det är så, sådeså. Hejdå."

2009-11-02 @ 23:45:35
URL: http://stormsvala.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0