sjunger en sång till kvarteret som har format mig

igår skulle jag se lorentz och m.sakarias på grace. vi hade så roligt att vi glömde bort tiden och kom inte på den förrän tio över tolv. vi kom ner till stan så fort det gick, men utanför grace var det lång kö. vi var ju i princip nyktra då och det gjorde kön bara värre. efter tio minuters köande sådär så har bandet spelat säkert en kvart. och vi har säkert en kvart kvar tills vi kommer in. då skiter vi i hela grejen och drar till de luxe och dansar. det var gårdagen. japp
jag har ju redan sett dom!

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Ett bra beslut tycker jag

2009-11-14 @ 23:56:10
URL: http://stormsvala.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0