alldeles för kalla tunga

-hallå?
-det är bara jag
-hej
........
-är du inte där?
-jo
-vi har inte fått nån sån tidning för vad som är billigt idag så vi kan väl vänta tills imorgon och handla för annars blir det bara mjölk och ägg du får köpa för vi har inte fått nån sån tidning om vad som är billigt. är du hemma imorgon?
-kanske, jag vet inte
-för jag måste ju ha ägg men kan väl vänta till imorgon...eller på onsdag. så vi får en tidning om det som är billigt
-jepp, visst
-du har fått post, eller jag vet inte om det är du eller patrik det kommer jag inte ihåg. det var igentejpad men det hade gått upp. men jag kollade inte i så jag vet inte vad det var
-okej, det var säkert patrik.
-för det var ganska styvt som om det vore foto
-okej
-du kan ju komma och hämta posten
-jepp
-vad gör du för något?
-inte så mycket
-vad säger du?
-INTE SÅ MYCKET
..........
-är det radio..tvn som du har på?
-nej det är musik
-ja jag hör ju att det spelar
-japp
-du kan ju komma och hämta posten
-ja det ska jag
-ja men så skiter vi i att handla idag och tar det imorgon istället så har nog tidningen kommit
-javisst
-ja kom och hämta posten
-JA
klick

jag hoppas inte det är så svårt att följa dialogen. det är jag som ger de korta svaren.
nu måste jag hämta posten

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Nämen är det verkligen posten du ska hämta? Ujuj.

Annars var det ju fint med "vi kan väl vänta tills imorgon".

2009-10-12 @ 15:56:09
URL: http://stormsteg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0