där växer avund klar och grön

Bara några timmar kvar tills biljetter släpps. Jag kommer vara trött som ett as. Men jag kommer förhoppningsvis vara peppad. Jag ska nog sparka hunden några gånger till och köra betapet. Och faktiskt kanske gå och lägga mig innan klockan tre. Jag är sugen på glass också. Men jag har redan ätit en. Jag kanske tar en imorgon.
När jag var häftig tog jag bort alla spelade kentlåtar från min last.fm, jag tyckte det var pinsamt att ha dom som toppartist. Det var alltså mer än 1000 låtar. Nu är dom på väg upp igen. Dom kommer snart in på topp 10. Om 100 låtar är dom där. Haha det är så skönt att lyssna på kent, imorgon köper jag biljett.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0