there's a place i call sorrow

Idag stod jag i en affär och skulle beställa bilder. Jag klickade i över 200 stycken. När jag såg att priset var knäppt övervägde jag om det vore värt att kanske göra bort sig inför ett butiksbiträde eller bara klicka på avbryt och gå därifrån. Jag gick därifrån.
Sedan satt jag på parkeringen och såg en audi med egen regskylt och tänd lampa. Inuti bilen alltså. Och en människa också.
Kissie ska debattera om plastikkirurgi med Linda Rosing ikväll 2200. Borde nästan se. Det är bara lite tråkigt att hon brukar låta så falsk och osäker när hon yttrar sig i annat än sin blogg.
Skulle hitta en bild till det här inlägget och dessa bilder kom upp under en och samma googling




Förresten när jag satt och tittade på audin på parkeringen så gjorde jag ett försök att komma med i radio. Jag skrev ett förlåt-sms till din gata i p3. Jag vet inte om det kom med. Det skulle varit roligt.
Nu har jag missat det programmet jag skulle sett. Men det lär börja nåt riktigt gött vid 2000.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0