667

Det har ju varit lagom dålig uppdateringen under dagen, jag har gått i affärer hela dagen och spenderat nån timme på arbetsförmedlingen. Idag fick jag helt klart ett bättre intryck av det där stället! Möttes först av en superlång kö, dock hade många gett upp så numrena räknades snabbt igenom. När det väl var min tur så blev jag mottagen av en trevlig man vid disken. BRA! Han var snäll och informerade mig om att det var rätt lång kö idag för att få träffa en handläggare, så jag gick snällt och satte mig igen. Jag väntar och väntar och väntar och till slut kommer Steffa och Beck in också och sällskapar mig. Dom hinner inte sitta där så länge innan jag får höra mitt namn. Jag blir så paff så jag skriker JA! Det var världens mysigaste gubbe, så himla snäll så jag vet inte vad. Tyvärr blev inte han min handläggare :(:(:( Annars hade det varit ett nöje att gå dit... Vi satt och skämtade och skojade

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0