a new chance

För första gången i den här bloggens liv har jag häjt besökarantalet från föregående dag. Nu har jag också sett idol och överlevarna, bra serie det där. Imorgon ska jag på riktigt till arbetsförmedlingen, går jag inte dit blir nog mamma arg på riktigt. Hon småtjurar över det nu. Aja, det är väl dags. Jag har varit utan jobb sedan 8 juni, fast det stör mig inte. Jag kan ju blogga...
Inte helt otroligt nog har jag börjat använda i♥my computer-muggen på heltid. Känns bra. Hängde upp tärningarna i bilen idag också när jag var på väg till ikea. När jag kom ut från ikea hade dom ramlat ner.
Imorgon ska jag upp tidigt och handla med min granne...superfun
PLUS får inte glömma att ge pappa sitt busskort

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Sv_ Juste! Så var det det hette.

Nejmen loppisar är ju ganska otäckt.

Om du vill ha hjälp på traven med att nå ut till folket och bli superbloggare på riktigt så kan jag skriva ett inlägg om dig om jag får.

2009-09-10 @ 22:56:52
URL: http://stormsteg.blogspot.com
Postat av: Rebecka

Mal, du har ju redan 4 prenumeranter på bloglovin' :D

2009-09-10 @ 23:02:26
URL: http://stormsteg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0