shiny and new

Känns som en bra dag! Trots att den startade med att klockan var halv tolv och bussen skulle gå om tjugo minuter. Jag hade inga kläder och var hungrig som ett djur. Därför kör jag stan imorgon! Idag har jag sett gossip girl(chuck bass♥) och dexter. Ahh sjuk säsongsavslutning var det. Eller mest trist, fattade ingenting.
Är sugen på DISKO. JA disko! Sitter och lyssnar på madonna haha. Hon hade en ny skiva ute på spotiflyen. Hehe. Heee. Hon är fasiken för bra.
Sitter i valet och kvalet om jag ska skicka vykort idag. Det hade varit ball, det kostar ju bara 6 kronor så det är ok pris.
Okej vykort it is! Och så ska jag svänga förbi alvesta för att hämta min jacka hos sofie...

Kommentarer
Postat av: pepp.

skicka ett vykort till mig:D

2009-09-22 @ 16:46:50
URL: http://maulinpepp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0