jag lämnade mitt hjärta i tokyo

Idag har jag klippt gräs, grävt i trädgårdsland och träffat sofia med familj och pojkvän. Det är alltid så roligt där :D Nu är jag hemma...och lyssnar på beyonce.
Här är sofia för tre år sedan:

Har redigerat helt själv, också för tre år sedan.
Tidigare när jag hörde day n' nite på radion ville jag på electrodisco, där man bara går runt och dansar och gör ingenting och ingen säger nånting. Mmm. Och beyonce får mig att vilja dansa.
Fick frågan om hur jag fördriver dagarna och jag vet faktiskt inte. När jag inte bloggar överdrivet så gör jag ju faktiskt ingenting. Mitt på dagarna är det inte ens något bra på tv och jag vet inte riktigt hur man kopplar in hårddisken till tv'n så man kan glo på serier där. Kanske skulle gå upp tidigt och fråga lillebror om han vet hur man kan göra.
Har en ny låt för er

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Jag gör ingenting förutom läser en bok imorn, kommer du till stan då och underhåller mig istället? Vi kan köpa... saker! :D

2009-09-21 @ 23:41:02
URL: http://stormsteg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0