say aha

Snart måste det bli av saker, det blir lätt så mycket prat om vad man borde göra och som vanligt mycket prat liten verkstad och man kommer aldrig till skott. Vid min födelsedag ville jag åka gotlandsfärjan, men sen blev det lite för dåligt uppslutning och sen rann det ut i sanden. Likväl den här polenresan, polen vore rent ut sagt skithäftigt att ha varit i. Men jag tror det kostar aningen för mycket för min budget just nu. Jaa...sen kommer vi till berlinresan som det faktiskt varit tal om längst. 1500 kronor har jag inte att lägga ut för bara resan så det känns lönlöst att ens försöka. Åh vad trist, nu får det snart hända något på musikfronten som får mig på andra tankar!
PS!!! Det var häftigt att dom körde slagsmålsklubben, santogold och jay-z på idol ikväll hehe

Kommentarer
Postat av: itti

Om du snackar bakgrundsmusik i idol så hade de ju Maskinen med förra året, dock så tog dom bort ordet "våldtäktsmän".

2009-09-10 @ 18:55:32
URL: http://ittilogik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0