dont leave the dancefloor now

Kanske kanske kanske att det blir festival i belgien i augusti. Fyra festivaler är i alla fall bokade än så länge, men jag behöver nog respartner till arvika.
Har jävligt tråkigt idag, är en jävligt lugn helg. Borde plugga satan så jag slipper det senare, men det känns alldeles för sämst. Då återstår endast lägga sig i sängen och glo på något film som troligen är sämst eller att gå ner till soffan och hoppas att det finns något inspelat på boxern som är värt att lägga sin tid på.
Är det förresten bara jag som har problem med facebook idag, det fungerar som det vill.
Verkar inte bli så köttiga ärr efter mina leverfläckar weeeeeeeeeeeo.
Kollade bloggkoll, hade 9 prenumeranter. Ge er till känna för fasikens.
Vill åka på dagsutflykt, men vet inte vart eller vem som följer med!


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Jag är alltid pepp på dagsutflykter! (Och kanske Arvika också.)

Förresten! Ordverifieringen jag fick för den senaste bloggen jag kommenterade på var "berkmal", hahaha!

2010-04-24 @ 16:35:33
URL: http://stormsvala.blogspot.com
Postat av: milla

belgien!!!! vi måste fasen haha. kollade på ett youtube-klipp därifrån. blev festivalsugen. allt ser så varmt ut.

2010-04-24 @ 22:42:54
URL: http://hnud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0