så slå nu hjärtat, vi fixar det här. titta inte tillbaka, det finns inte där

Högstadiet var häftigt, körde på BD gånger tusen och lite kent och lite manson. Hittade den här boken idag, eller det är bara omslaget kvar.



Har bakat fetaste kakan i historien idag. Choklad 3000. Lyssnar asmycket på city. Kom igen tjompa är så jävla bra. Funderar på en dag på roskilde. PLUS elin kommer hem på midsommar!!!!!!
Imorgon ska jag till optikern, denne ska få avgöra om mina glasögon stämmer överrens med mitt synfel eller om jag behöver nya hehe. Ska fråga lite om linser man kan sova med också. Det skulle vara skönt att ha ibland.
Hade lite för roligt innan så ni får en till cam-bild


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Sv: Lillebror Efraim!



Och BD är bäst. Haha.

2010-04-26 @ 17:30:57
URL: http://stormsvala.blogspot.com
Postat av: Cyrus

NAJS CAMBILD!

2010-04-29 @ 13:36:00
URL: http://aryaee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0