xxxo

var på luxan i fredags, jävligt lyckad kväll måste jag säga. kanske för att grannarna inte var hemma. kunde inte sova mycket natten efter och när jag kommer hem är det för att direkt få veta att det är dags att åka till stranden så det var bara att packa ihop sina prylar och sätta sig i bilen. somnade flertalet gånger på stranden hehe. köpte chips på vägen hem, men hann inte äta upp dom som planerat framför fotbollen för jag sov igenom det mesta. ikväll ska det bli bättre! vm-final får inte missa.
sitter precis som vanligt den senaste tiden och försöker planera arvika. jag vet nästan ingen som ska dit och har ingen respartner. överväger att skippa den helt eller delvis. eller bara köra på och åka ändå. vet ju att jag borde åka

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Du måste ju åka ändå Maaaaal! Arvika = Mal.

2010-07-11 @ 20:42:01
URL: http://stormsvala.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0