om du törstar efter guld

igår vare anna som tog studenten, det blev kalas i porrtältet på bakgården.


klasson-crew hade reunion


och i måndags var det tegner som tog studenten


och jag körde hem till towe som var kramigare än kramigast


är hungrig som ett djur nu, vill ha matmatmat. är bortskämd med allt gott jag ätit ååååh. bäst var jordgubbstårtan hos towe och grillade köttet hos anna. önskar att jag fick ta studenten alla dagar, eller gå på studentfirande åtminstone så jag får äta. är för lat för att göra god mat åt mig själv.
imorgon ska jag fika med martina och sedan göra mitt yttersta i musikquizet på harrys.
längtar efter mina glasögon som kanske om jag har tur kommer nästa vecka!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0