men tid är väl inte allt vi har, förstånd inte allt vi saknar

Linköping, din mamma och björnstammen förföljde mig igår. Så jävla tråkigt att jag inte var där.
Nästa helg spelar dom i...örebro. Det är ju ännu längre. SATAN
ikväll ska jag bara sitta hemma och tjura, så jävla arg är jag fyfan.
är lite lagom splittrad i frågan om jag borde spara dom pengar jag har eller bara köra hårt?
ah fan jag har blivit så jävla mesig också. typ gammal för jag är mesig som fan.
igår spelade jag och hvegis kort till tre sen körde jag hem. såg två rådjur. söta varom ah. körde med helljus bakom en bil som körde om mig också hehe
idag la jag in alla bilder och grejer som fanns på kameran



Kommentarer
Postat av: Rebecka

Världens bästa detärfredagochviharvarituteochdansat-film. Hahahaha!

2009-11-21 @ 18:39:53
URL: http://stormsvala.blogspot.com
Postat av: Rebecka

Sv: Hahahaha, nej! Haha, inte förrän jag har fått se den.

2009-11-21 @ 20:11:17
URL: http://stormsvala.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0