oblivion

tänkte blogga, fast jag har inte direkt något viktigt att meddela. jag undrar vad jag ska göra med mitt liv. jag skulle ju behöva lite pengar. men att söka jobb känns så krävande. dock blir jag nog kontaktad av den där satikans arbetsförmedlingen om nån vecka. då måste jag ljuga ihop nåt för att få pengar. jag hoppas jag kommer in på de kurser jag sökt till våren. och jag hoppas att dom är roliga. så hela våren försvinner bort och sommaren är här igen. för nån skidsemester vågar jag inte hoppas på.

vad önskar jag mig i julklapp förresten? ryggskydd eller skateboard. med tillhörande ramp. och kanske en hjälm för säkerhetsskull.

änligen har det börjat hända någonting med festivalerna. arvikas hemsida var uppdaterad idag. det var en ny sida som mötte mig idag. i december ska väl rassle släppa någonting nytt också

imorgon ska jag rensa stuprännor och tvätta. och imorgon ska vara 99% bra. allt på facebook är ju sant :(

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Idag är inte 99% bra för mig i alla fall.

Jag tror jag har fått nöffsjukan.

2009-11-24 @ 13:23:37
URL: http://stormsvala.blogspot.com
Postat av: Rebecka

Sv: Kanske! Jag har "rätt" symptom. Hahaha, jag kom på att jag nog tillhör en riskgrupp också eftersom jag har astma. Hehehe...

2009-11-24 @ 13:28:14
URL: http://stormsvala.blogspot.com
Postat av: Rebecka

Sv: Och vill du veta det roligaste av allt?

Vi gör ett grupparbete om svininfluensan i skolan just nu, men jag har missat de senaste dagarna för jag har kanske fått...

2009-11-24 @ 13:34:26
URL: http://stormsvala.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0