revolution

igår var fasen helgalet. helcrazy ah.
jag var skitseg och ville knappt åka men så tänkte jag att det var väl värt ett försök så vid kvart över nio tar jag bilen in till stan, hämtar människor och åker till kafe de luxe. trots att klockan var innan tio så var det fullt av folk. och kvällen till ära var det många jag kände där. alla vi pratade med hette anders. minst en var gammal.
kvällen inleddes med steffa, ellen och erikas shot

kvällen dansar vidare och jag vet inte hur vi får tiden att gå. alla vi pratade med hette anders. minst en var gammal.
här är hvegis, ogammal anders och matilda

efter att vi strax innan stängningsdags dansat till kent, maskinen och billy idol tog vi steget vidare till mcdonalds för efterlängtad mat. vi mötte sonny med vän. sonny var den enda på hela kvällen som var bättre än hvegis på öh jag vet inte vad han var bättre än henne på, men hon blev hur som helst mållös när han kallade henne storhuvud. vi skjutsade hem sonny och hvegis sedan åkte jag och sara mot grimslöv.
hård kväll, kul kväll

Kommentarer
Postat av: hveg

hahahaha åh <333333

2009-11-29 @ 16:52:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0