född till tönt


Japp det går bra för kent nu. Det är bara töntarna på repeat hela tiden, ibland blir jag trött på den och lyssnar på vy från ett luftslott istället, sedan är jag tillbaka på töntarna. Mindre än en månad kvar tills albumet kommer. Precis som vanligt måste jag köpa det och även skaffa mig en biljett för att se dom, trots att jag nästan aldrig lyssnar på dom längre. Kent är alltid bra när det väl gäller.
Imorgon skulle jag på inflyttningsfest och idag hade jag fått mejl på facebook, det stod att den var inställd pga sjukdom aka bakfylla. Jag menar, fan! Fast jag har ändå inte skaffat dricka än, så det är väl lika bra. Folköl är annars skiten alltså.
Ikväll vill jag äta chips, som fan, krispiga ska dom vara också. Så dom låter som på reklamen, blev så sugen igår. Nu vattnas det i munnen
Nu måste jag gå och äta någonting och sedan bege mig in till grannen för att hjälpa henne med random saker.

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Indiekid!

2009-10-09 @ 13:58:27
URL: http://stormsteg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0