jag tror stenhårt på din plan

Sämsta bloggdagen på länge. Jag steg upp, rusade in i duschen, kollade bokningsnumret för biljetten, slängde i mig mat och letade reda på körkortet. Sedan tog jag bilen och körde in till stan. Där mötte jag eva, vi var nere i stan och på second hand. Eva blev helt till sig över second hand-affären haha. Sedan åkte Eva hem, då köpte jag halstabletter och åkte till kupan. Där hittade jag koppar. Sedan åkte jag till vislanda, kupan där också hehe. Där hittade jag en halsduk och två ep's. På vägen hittade jag ball grej, den kommer upp imorgon om jag fick nån ok bild.
Hemma åt jag sesam nuggets och makaroner. Och kollade på typ 5 avsnitt av gossip girl. Är fortfarande på säsong 2, måste hinna ikapp usa hehe.
Spillde just julmust över tangentbordet. Kanske skulle sova tidigt ikväll. Som jag alltid säger eh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0