Tar emot ett träd

Hehe. Råkade zappa över till tvåan för det blev reklam på den kanal jag tittade på. Där sitter karin winther och pratar med en sej. Men hon gör en smidig övergång till ett nytt inslag. Som kommer att handla om maskinen. Fatta va sjukt, helt random ba omg shit. Helt stört vare. Så jag satt och kollade. Så jävla coola ärom. Dom är kärlek. Åh. ÅÅÅÅÅH. Längtar tills nästa höst ♥
Och så längtar jag såklart tills om knappt en månad när dom släpper sin skivjävel! Kommer bli bättre än kents skivsläpp. Det här har jag väntat på. Länge.
För stunden lyssnar jag på Den svenska björnstammen, som jag trodde jag missade i början av oktober, men som jag hade tur och det blev framflyttat till slutet av november. Det finns fortfarande en chans att jag kan få se dom. Söta fina pojkar.

En fråga återstår: Varför har jag inte sett maskinen?


Kommentarer
Postat av: Rebecka (ny bloggadress)

Vi måstemåste se Maskinen!!!

2009-10-30 @ 00:44:56
URL: http://stormsvala.blogspot.com
Postat av: hvegis

svar på frågan: för de är sämst ;)

2009-10-30 @ 07:55:31
URL: http://hvegis.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0