on top of the world

Imorse när jag steg upp var det tidigt! TIDIGT. Så jag satte igång datorn och skulle blogga, men SÅ FUNKAR INTE INTERNET :(:( Vad fan ska man med 100 mbits fiberkabel mitt ute i skogen till om det inte ens funkar. ÅH JAG BLIR SÅ TRÖTT!!!!! Som tur var så hade jag lite lagom dåligt med tid så jag hann inte bli så frustrerad. Nu sitter jag hos millan och vi ska snart ta bilen till hvegis och sedan åka vidare till erikshjälpen. Gillar second hand hehe. Nu tvingar jag millan att lyssna på sexy bitch. Hon dissar akon och lyssnar bara på Kanye West så därför får ni en


Kommentarer
Postat av: emma

hoppas att du har en bra onsdag? (:

2009-09-09 @ 14:45:59
URL: http://metrobloggen.se/frokenbitterfitta

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0