vem som helst!

Fredag ljuvliga fredag. När mamma sa att hon köpt godis trodde jag det var måndag och förstod inte hur det hängde ihop. Tur att det var fredag. Såg idol och fick mig ett par riktiga skratt. Kändisdjungeln trodde jag nog skulle vara roligare...
Lite lagom trist att sitta hemma en fredag ändå, det händer ju varken nåt på facebook eller bloglovin. suck! troligen inte ens på tv. Hahaha det är extrainsatt rapport just nu! Med anledning av Christer Fuglesangs landning. Är det verkligen så viktigt?
Mnaja jag får väl gå och sova, det finns ju inget bättre att slösa sin tid på ikväll

Kommentarer
Postat av: Dead Dog Texture

Precis, vem är han?

Varför inte låta han bli kvar där ute.



Kändisdjungeln var bara snäppet uslare än skitfilmen jag såg efter.

2009-09-12 @ 01:33:53
URL: http://dead-dog.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0