vi ses väl nån dag

Haha jag börjar dagens med Ken Ring! Ska strax susa upp till banken så jag kan köpa min nya hårddisk, datorn lät oroväckande mycket nu när jag satte på den. Hoppas den överlever leveranstiden

Efter det blir det duschen att köra in till stan och besöka helvetesfabriken arbetsförnedringen igen. Sist jag var där var det ingen höjdare... En chans till ska dom ju få eftersom jag måste träffa en handledare. Sköter jag mig, alltså söker bara jobb jag inte kan få, i tre månader får jag ju pengar av dom!

Kommentarer
Postat av: Katarina

Arbetsförmedlingen är aldrig rolig. Har hört många historier om dom. Hoppas det går bra för dig!



Sv: Ja jag var bakis till jag gick och la mig, vet inte vad som hände. Har aldrig hänt förut.

2009-09-14 @ 10:50:00
URL: http://ettperfektsubstitut.blogg.se/
Postat av: c a s p e l i h n a

På tv och radio har det gått debatter om att dagens ungdomar är förslappade.

Att vi inte vill jobba och att vi förväntar oss att få allting gratis.

Jag håller verkligen inte med dessa påståenden. Är det någon mer som INTE känner sig förslappad??

2009-09-14 @ 11:15:54
URL: http://caspelihna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0