du, spela inte we no speak americano ikväll

hemma från emmaboda, fullt av både gamla och nya fina vänner. en vecka i smutsen har inte tagit kål på mig även om jag ibland undrade varför i hela helvete jag åkte på måndagen. jag och milla byggde campet helt själva, sjukt nöjd! såg två och en halv spelningar. cut cupy, maskinen och lite jävla crystal castles. ansträngde mig och tog faktiskt över 100 bilder här kommer ett urval

max i mina glys som man blir full av


en natt spelade vi håkan så det kom massor av människor


eskilstunacampet. eller camp rosita som dom kalla sig. men inte fan är det rosita i dunken!


cornelis som plöstligt dök upp fastän han inte hade pengar







och sist men inte minst världens bästa nisse!
nu ska jag slänga i en maskin tvätt igen

Kommentarer
Postat av: Rebecka

hårt. men fan vad fint det var! knäppt att vi inte sågs haha.

2010-08-02 @ 16:31:14
URL: http://stormsvala.blogspot.com
Postat av: malin

becka: det är för att du inte bodde i skogen, rör mig inte utanför skogscampingen om det inte är konsert på ängen hehe

2010-08-02 @ 16:55:02
URL: http://doeihelvetet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0