alla dansar och dom ler när dom sjunger om ångest

fyfan vad ni suger på att kommentera. fast jag skriver kanske inget man kan kommentera öh.
hängde på second hand-affärer hela dagen idag. hittade regnrock och två serietidningar. sen testa vi millans nya bandare. vi ska återgå till kassettband i år, fuck lådor och mp3-band. kassett skare fan va. så jävla hårt. tillbaks på ruta ett. jappjapp.

hela dagarna sitter jag och spelar det här skitspelet. jag har inte ens kommit ur beginners protection än. det går lite segt nu fan.
snart hoppas jag på vinylkväll hos millan. boss for leader behöver spelas, så äre bara
fan råkade just ta bort en oskyldig jävel från msn :( jag vet inte ens vem det var. såg inte. fan. VEM FAN VAR DET?

Kommentarer
Postat av: itti

NU har jag kommenterat :) och jag är nog inte den oskyldiga jävlen.

2010-02-11 @ 10:17:04
URL: http://ittinollett.blogg.se/
Postat av: Torsten

ja kasett är det ända rätt. kör jag alltid i min bandare. hatar mp3 spelare!

2010-02-11 @ 16:42:45
URL: http://torstensfestival.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0