en för störd värld

har idag rensat bland grupper och fan-sidor jag varit med i på facebook. det var sjukt jobbigt. segt att ta sig ur skiten.
facebook-chattade med en full ljungdahl i honolulu tidigare idag. det var mycket intressant om jag får säga det själv haha.
det är nästan knäppt, inga bilder alls har kommit upp än från hellectro. vafan är det här liksom, snart måste jag ta tag i det själv och lägga in mina. tror nyårsbilderna ligger kvar där också.
nu är det mindre än en månad tills jag ska se kent. det är sjukt kallt och jag har inte lyssnat på dom sedan öh sedan skivan kom ut typ. brukar alltid börja på nytt igen försent så hinner jag inte lära mig texterna och så blire tråkigt. nåja i år vill jag inte köa, vill du det beck?
eftersom ni inte ser vem det är så kan ni låtsas att det är jag. innan jag vurpar och slår sönder mig.
cirka två timmar kvar till paradiset. ikväll är det final. eftersom både cimon och greta åkt ut hoppas jag på pontus för han är så jävla lam och det vore så jäääävla roligt om han tog hem hela skiten.

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Nej, verkligen inte, det är ju kallt ute. Förresten måste vi planera det där snart.

2010-02-03 @ 00:26:47
URL: http://stormsvala.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0