skönt att du använder din stalker

skulle vilja ha en spikpistol, verkar ascoolt och så är dom livsfarliga ju. hemska saker det där. imorgon ska jag hur som helst införskaffa en häftpistol och affischera växjö. hoppas även på att få siesta-affisch-jobb så jag får se röyksopp och hives och säkert nåt annat som är bra också.
om jag hinner ska jag lägga in bilder imorgon. har inte många alls från stockholm, men desto fler från alla möjliga tidigare händelser.
tidigare idag slockade datorn, bara helt random. sedan ville den inte sätta igång. tog det ganska mycket med ro eftersom jag varit utför kraschande ett antal gånger förut. nu startade burken igen och tur är väl det för annars får jag göra om hemsidan.
om jag har tur blir min dator klar den här veckan, om inte annat får jag den nästa vecka ih åh hihi hehe ahah huhu heeee mmmmmmmmm skönt. måste sätta ihop skrivbordet jag köpte på ikea för jättelänge sedan
fick just en släng av gammal huvudvärk, typiskt. borde väl sova

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0