jag kommer ihåg hur det var när träffades för första gången, jag kommer ihåg hur det var då

fryser lite. är lite småkallt hemma. idag har gått så jädra upp och ner. imorse var det lagom. sen blev det bra och vid fyra var det ju fan maxat. när jag körde bilen hem kände jag mig jävligt peppad på att åka iväg på söndag. öppnade garagedörrarna och kände mig bara jävligt taggad på det mesta. sen kom jag in genom dörren och möttes av humör som var sådär lagom, nån hade missat ett tvprogram och nån förstod inte hur boxern fungerade. ahhh vad trött jag blir.
nu har jag satt på den där satans björnstammen. fy satans vad jag är ÅH finner inte ens ett jävla ord. argledsenbesvikentrött.

för att inte bara köra ner inlägget i skiten får jag väl kontra med att jag köpte underställ och nya goggles idag. schysst! och så smög jag in på donken på vägen hem och beställde en cheeseburgare. bara för att det är så jävla gott. SÅ JÄVLA GOTT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0