nä det där var fan bara läskigt

det här hände just på facebook.


kände att det kan ha blivit lite för mycket facebook nu, men det här hände i gruppen telefonnummer sökes.

kände att det kan ha blivit lite för mycket facebook nu.
har inget att berätta. jo kanske! jag och sofia var på ikea, inga kort tog för att föreviga denna stund. vi åt i restaurangen och hittade en bokhylla vi båda ville ha. sofia köpte den, jag insåg att jag inte ens hade högt nog i tak hehe. utöver färden till ikea har inget speciellt hänt. jag köpte glas förresten. det var nummer i botten på dom så vi letade upp 1,2,3,7,8,9. bara för att liksom.
suck nu slog klockan över till 23. det innebär att lägga sig tidigt nu inte går längre.

förresten! om någon har sett min gråa usb-sladd till mp3n så får dom gärna säga det, för jag hittar den inte någonstans. OCH JAG BEHÖVER DEN. PÅ SÖNDAG. ok.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0