rocket scientist

ojdå nu har jag glömt att uppdatera. snösemstern var först bäst, sen sämst, sen bästast. sämst för jag fick kramp i vaderna. skitliv liksom. sen fixa vi andra boots så det gick bättre. den röda backen var den skönaste ever. på onsdag bär det av till hestra över dagen. hoppas det blir najs väder och shit. fyfan vad har jag för jävla språk.
nåja jag har börjat läsa webbdesign och kreativ dj-ing. och så har jag beviljats pengar från csn. fyfan vad jag hatar deras hemsida, det var sämstAST att fylla i fucking ansökan. idag ska jag köra grannen till doktorn och sedan fara till stan och öh lämna böcker och gå på bio.
såg johan failk igår. joel kinnaman. finns inga ord. ok
har inga bilder från branäs än. mamma kanske har någon bild på mig. jag hade inte med mig kameran, pratade bara med mig själv i liften

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0