varm och go, arvikabo

har börjat packa väskan nu. jobbigt att kläder tar mycket mer plats på vintern. väskan känns liten.
är lite spänd över att åka gondollift. känns läskigt.
idag måste jag skaffa ett nytt underställ och låna millans festivalmp3.
jag kom inte på nåt att äta till middag så jag tänkte käka på mcdonalds i stan, men så kom jag på att på söndag kommer jag ändå få göra det och då gratis. mmm gottigt

det här är glasögonen som vi hittade på siesta. när jag såg den här bilden tyckte jag att det var synd att dom gått sönder.
fryser lite om fötterna. hoppas det blir varmt i bilen snabbt så fötterna får bli varma.
jag måste skaffa nya goggles också. har hittat ett par svarta till bra pris, men svarta känns lite tråkigt. åh vilka problem jag har...hehe
ah sen passar jag på att lägga in en länk här också. det är världens meningslösaste spel, spela det! tips: spring på vattnet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0