vill du känna nåt så gör det igen

OKEJ this one goes out till alla annor i tomelilla!
Jag bara sitter och lyssnar på den svenska björnstammen. Om jag klarar dj-kursen som jag ska gå på distans så ska jag och millan starta den svenska bröststammen. Sladden jag behöver har jag fortfarande inte hittat, den är så jävla borta! Varken torsten, viktor eller sj har hittat den. Var annars kan den va liksom? Fattar ingentiiiiiiiiinggggeeeeee. Åhhheeeeee. Känner mig lagom frustrerad för det finns inget bra nog jag kan säga till min vän som är lagom på otopp.
och skulle du fråga nu så kan jag kunna ångra nästan allt jag sagt


oj den blev lite stor. HIHIHIHI ah ingen har väl missat frank wagner. det är ju fan pinsamt men han är ju rätt snygg och badboy. VAD FAN SKA MAN GÖRA LIKSOM?

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Den ligger i väskan bakom byrån under en dammtuss. Alternativt under passagerarsätet fram i vanliga volvon. Om du hittar den nu ska jag bli medium, eller vad det heter. Synsk?

2010-01-15 @ 01:06:47
URL: http://stormsvala.blogspot.com
Postat av: Anna

Inget större fel på den snubben, synd bara att han är med i Johan Falk. Jag HATAR svenska deckare! Jag mår illa bara jag ser dom. Uuuääähhh...

2010-01-15 @ 13:55:19
Postat av: Anna

Och ett inlägg bara till mig:D Du är för söt du!

2010-01-15 @ 13:56:04
Postat av: Malin

Haha johan falk är sämst. eller alltså nej filmen var bra, men johan falk är sämsta skådisen i hela filmen. asjobbigt haha

2010-01-15 @ 14:27:53
URL: http://doeihelvetet.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Förresten, ska du bli dj? Låter maligt! Alltså inte malligt utan Mal-igt. Bra alltså.

2010-01-15 @ 18:00:35
URL: http://stormsvala.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0