you should call time out

roskilde var stort. riktigt stort. skulle panta burkar och få pengar, vi gick hur länge som helst och det fanns ännu mer camping! igår tyckte jag inte roskilde var så häftigt, men idag vid lite närmare eftertanke så var det nog jävligt mycket bättre än alla jävla svenska festivaler. ah förutom kanske emmaboda då, det är ju jävligt fint.

världens sotaste adrian, men han var norsk
i roskilde fick jag ingen biljett, så konduktören slängre av mig i hedehusene där jag fick vänta på nästa tåg och skaffa ny biljett. jävla skit. inte fan hann jag köpa nån mat i köpenhamn heller, tågfan gick ju en kvart efter att jag kom dit. i kastrup fick dom problem med en resenär som dom skulle slänga av så vi var en kvart försenade när vi åkte därifrån. när vi äntligen kom fram till älmhult så stod det en kinesfamilj i gången så jag fick springa och hoppa ut genom dörrarna när dom stängdes. skitresa fyfan. ah men jag kom ju hem så det var lugnt.

världens sämsta ställe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0