eva får ett religiöst behov

den fina gråa och jävligt tunga bandaren är nog obotlig, men den vita bandaren fixade jag just. det satt hur mycket gammalt band som helst i den så det var inte så konstigt att den inte ville spela. tog bort luckan och pillade ut allt band och vips så varen fix och färdig och batterier hittade jag i den gråa bandaren. synd bara att den ena högtalaren är lite lagom sprängd hehe.

är för övrigt rätt jävla nöjd med glasögonen, har inte använt dom röda än men det kommer. jag är så förbaskat nöjd med de silverbruna som jag kallade dom på facebook. haha åhnej nu kom det ck på bandet. vilken kille alltså.
idag ska jag klippa gräs. när det torkat vill säga. halsen kliar och jag hostar så jag klöks så in i helsikans. nu blev det doktor kosmos istället. det är nog ett gammalt festivalband
ikväll blir det i vanlig ordning musikquiz på harrys, team bob blir mindre och mindre. millan är hemma och sjuk i sina mandlar
vad fan hände med solen? den är borta
nu är den tillbaka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0