put their face on the curb, you gots to bang bang

tiden går så jäääävla sakta idag, känns som klockan är 5 men så är den inte ens 11 än. jag tänkte limma glasögonen men hittade inte limmet så jag tänkte jag skulle sminka mig men det kunde jag fan inte det heller, då hittade jag genomskinligt nagellack och tänkte YES det här blir fan fett. men innan jag han börja insåg jag att det inte skulle dölja skit under naglarna. så nu sitter jag här med ont i knäet och har pisstråkigt.

lyssnar på stentuff musik och längtar till midsommar. det kommer ju bli ausfeint för fasen. längtar lite till söndag och måndag också. grillkalas på söndag och towes student på måndag. vilka är det mer som går ut i år?
åh ullared när får jag träffa dig igen? jag vill handla struntsaker
ps. vill ha longboard men vet inte vad jag borde köpa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0