fantasies

igår hämtade vi datorn. jag gillar den som tusingen. jag gillar windows 7 även om jag inte riktigt förstått det riktigt än. skulle behöva komma ur att den typ går i energisparläge efter en kvarts inaktivitet. det gäller t.o.m om jag ser på film, helknäppt. men det tar bara ett par sekunder för den att komma till liv igen så jag överlever kanske. skärmen är helt klart bäst också. så skönt med stor skärm. jättestor haha iihhhhhh.

imorgon ska jag och millan tydligen sola hehe. fyfan jag är bara rädd att bränna mig.
såg en bild från helgen som var rätt rolig


har minst 800 kronor i min burk för ögonblicket, känns skitbra. men eftersom varken visakortet, internet- eller telefonbanken ska fungera i helgen måste jag bunkra upp med massa cash. känns läskigt att bära runt på så mycket.
jag köpte en päls idag, den luktar lite gammal second hand-affär så den hänger utomhus nu. hoppas det går över för jag vill använda den nuuu!

saknar mina bokmärken. dom finns på den gamla datorn, vad ska jag göra utan dom. jag fick leta upp ett par bloggar jag typ mindes namnet på. jag har t.o.m läst kissie och blondinbella för jag saknade lite tidfördriv. imorgon ska jag lämna in en mix till, så jag borde egentligen sitta med ableton nu he he he...
juste, jag kör chatroulette ibland också. hittade en död turk hehe


skulle behöva en ny stol att sitta i också, skrivbordet är för högt eller fotöljen är för låg, båda funkar.

ps. har hittat en kompis kompis musik och det låter hur mysigt som helst

Kommentarer
Postat av: Rebecka

woho!

2010-03-11 @ 21:14:07
URL: http://stormsvala.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0