KOM SÅ FÅR DU HÅRT GODIS

en av få fredagar som känns lite småtråkigt att sitta hemma. vet att det nog inte finns något annat att göra. men jag vill supa innan onsdag herregud. öl på söndag?

i protest tänker jag försöka lyssna på kristian anttila resten av kvällen. pappa har folk här, hoppas det blivit blåbärspaj över som man kan käka hehehe. min kusin är i eskilstuna idag. känns surt, vill jag också vara.
hängde med millan idag, vi gjorde jävligt mycket eftersökningar. och till skillnad från gången vi inte kunde komma på vilken smk-låt det var så hade alla våra researchs framgång. vi vet alls vi ville veta.
hittade tyvärr ingen bra stol, så jag sitter fortfarande i fotöljen. har tittat på alla avsnitt av glamourama och suktar efter päls.
fyfan vad jag känner mig rastlös. eller jag vet inte. känns ganska bra här i fotöljen ändå. men jag vill ha sms eller jävliga msn-diskussioner för fan!

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Öl på söndag!

2010-03-12 @ 23:08:22
URL: http://stormsvala.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0