på nordpolen

hehe sitter och lyssnar på gamla favoritband. så jävla mycket minnen, känner nostalgin komma flygande med varenda låt som spelas. utfärdar först en rejäl emo-varning hehe... det här bandet hittade jag en gammal brännskiva med. tyvärr är det lite nyare versioner än vad jag brukade lyssna på som finns på spotify. den här låten minns jag verkligen starkt.
åh det är så himla bra fifan. tråkigt bara att jag inte fixar att lyssna på sånt här. kanske borde jag skämmas lite smått för att jag fortfarande kan lyssna på låtar med det här bandet. den här satt jag och spelade i flera dagar. och såg videon. tyvärr hittar jag inte videon.
ni får en annan jävligt special video som frälste mig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0