i am the king of the playa


nu är det dags, om en timme sitter jag i bilen på väg mot älmhult, hässleholm och siesta. hoppas det blir fett. längtar efter att få veva armen till king of the beach hahaha
hade nyss två feta bags, la ner den mindre i den stora och vips så var allt borta är grym på att packa. behöver bara lite fler spännband så inget åker av hehe. som på helvetesresan till arvika 08
hur fan lyckades man åka på festival när man inte hade vagn?

haha sista natten 07 när jag och jeny ostade

Kommentarer
Postat av: milla

hahaha det är väl fasen inte du på bilden?? alltså jag fattar inte heller hur man kunde överleva utan vagn. vagn är livet. pappa höll med när jag köpte en ny häromdagen

2010-05-30 @ 16:48:34
URL: http://hnud.blogg.se/
Postat av: Malin

haha nej det är ju inte jag, men det var jag och jeny som var ute och ostade med alla människor hela den natten

2010-05-30 @ 18:39:01
URL: http://doeihelvetet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0